Acasă la mine (@my place)

Adevărul o să vă facă liberi, dar înainte de asta o să vă supere rău de tot. :) restul e poveste. The truth will set you free, but first it will hurt your bones.

Archive for the day “July 20, 2009”

Prajiturele?!


Ah! week-endul care tocmai a trecut a fost unul al prajiturelelor si al cocktailurilor. N-am facut chiar tot ce vroiam, caci am “sarit” peste fursecuri, dar week-end-ul urmator va fi sigur unul “faramitat” in fursecuri delicioase cu nuca si ciocolata! In schimb, am combinat o reteta de tarta cu portocale scaldate in sirop cu crema delicioasa de vanilie. Si am mai incercat si o noua reteta de frappuccino, un deliciu cu inghetata de vanilie si multa frisca!
Din pacate, nu am poze! Aparatul e in service si in curand o sa cumparam unul nou, oricum….am “tras” cateva cu aparatul de la telefon, dar ummm….nu-s asa misto.

Post Navigation