Acasă la mine (@my place)

Adevărul o să vă facă liberi, dar înainte de asta o să vă supere rău de tot. :) restul e poveste. The truth will set you free, but first it will hurt your bones.


A venit toamna si frunzele au acoperit mai mult sau mai putin pamantul. Au acoperit si ce nu trebuiau sa acopere inca. Cu pasi marunti (sau nu chiar, parerea mea) se paropie Craciunul. Revelionul. Un nou an. Nu, n-am sa fac o recapitulare a anului 2009, nu stiu ce rost ar avea?

Doar ca gandindu-ma la Craciun nu pot sa nu mi-l inchipui pe Tigru, motanul nostru portocaliu, incolacit pe un fotoliu langa calorifer. Asta daca nu l-am fi ingropat ieri, dupa ce a fost calcat de o masina…:|
Single Post Navigation

One thought on “

  1. Buna si tie , nu am mai intrat de ceva timp pe net am fost ocupati dar avem foarte multe de publicat. Suntem bine,ms.Prieteni tai sunt in Londra sau pe insula “Jersey” !? Vb,pe curand.

Leave a Reply

